GREEN STARTUP

Silvan – natural handmade cosmetics

www.silvan.hr
Naziv projekta/rješenja
Silvan - natural handmade cosmetics
Opis tima koji stoji iza projekta
Idejni začetnici projekta koji objedinjuje brigu za kožu, brigu za okoliš i valorizaciju kulturne baštine u jednom proizvodu jesu Jelena Bikić i Srđan Popara - životni suputnici koji su u brend Silvan prenijeli vlastite vrijednosti i ideale.
| 1 |
Osnovni opis i ciljevi projekta/rješenja
Brend kozmetike Silvan nastao je iz želje da krajnjem korisniku pružimo što kvalitetniji proizvod koji će ga uz to na zanimljiv i inovativan način uvesti u priču koja ima dvije strane. Brend Silvan u prvom redu zastupa održiv način života. No, postoji i druga dimenzija proizvoda. Ona nas uvodi u jedinstvenu priču inspiriranu našim davnim precima Ilirima koji su doista živjeli u skladu prirodom te su kao takvi iznimno štovali božanskog zaštitnika divlje i neukroćene prirode - Silvana.
| 2 |
Opišite što ovaj projekt/rješenje čini inovativnim i koliko je održiv i izvediv za širu zajednicu?
Proizvodi Silvan osmišljeni su kako bi korisnici imali na raspolaganju ono najbolje iz prirode. Proizvodi su ručno izrađeni od prirodnih sastojaka poput saponificiranih biljnih ulja, eteričnih ulja i dodataka poput mljevene kave ili morske soli. Nema sintetičkih mirisa ili boja, nema alkohola koji isušuju. Aplikacija INCI Beauty ocjenila je Silvan proizvode ocjenama od 18.7 - 19.4 od mogućih 20 što ukazuje na visoku kvalitetu, sigurnost i brojne benefite za korisnika. Proizvodi linije Silvan osmišljeni su za širu zajednicu kako bi zadovoljili sve osnovne potrebe dnevne njege i higijene kože (kao što kaže ime jednog našeg proizvoda: "All You Need is Soap"). Ono što proizvode čini zaista inovativnima jest njihovo pakiranje - biorazgradivi papir sa sjemenkama livadnog cvijeća. Cijelo pakiranje se može ZASADITI te iz njega izraste livadno cvijeće. Naše dosadašnja iskustva su pokazala da malo tko ne ostane pozitivno zapananjen ovim detaljem te se ljudi rado upuste u zelenu avanturu sadnje.
| 3 |
Opišite koje su konkretne prednosti projekta/rješenja iz pozicije rješavanja klimatskih izazova i kojom metodom se mogu mjeriti rezultati?
Pakiranje nije samo zero-waste već je i klimatski pozitivno s obzirom da ga možete zasaditi te godinama iz tog sjemena imati livadno cvijeće koje je višestruko korisno za eko sustav. Koliko je god moguće, dostavu i prikup sirovina obavljamo sami svojim električnim vozilom. Otpad u proizvodnom procesu sveden je na minimum. Sapuni koji su estetski manjkavi prerađuju se u testere ili ih naribane pakiramo u platnene vrećice te se mogu koristiti za prane rublja.
| 4 |
Je li kroz projekt/rješenje ostvarena suradnja s drugom kompanijom, institucijom i/ili lokalnom samoupravom?
Zahvalni smo što su našu ideju prepoznale brojne tvrtke i organizacije koje također imaju za cilj promicanje održivog života i/ili valorizaciju kulturne baštine: dm- drogerie markt d.o.o.; Mastercard (Priceless.hr), Hrvatska Turistička zajednica, brojne lokalne turističke zajednice, Ravnateljstvo civilne zaštite, Sveučilište u Splitu, Aspira, Franck d.d. ... Istaknuli bismo i to da smo od prošle godine dio Infobipovog Startup tribe programa.
| 5 |
Koji su koraci poduzeti radi upoznavanja javnosti s projektom/rješenjem i postoje li mjerljivi rezultati?
Od samog početka obavljanja djelatnosti aktivno radimo na promociji brenda i upoznavanja šire javnsoti s benefitima korištenja lnije proizvoda Silvan. Sudjelovali smo na brojnim konferencijama i sajmovima te smo zahvalni na popriličnoj medijskoj popraćnosti. 2019. imali smo priliku oglasiti svoje proizvode i u britanskom Vogue-u.
| 6 |
Navedite planove za buduće umnožavanje rezultata projekta/rješenja.
Zadnjih godinu dana intenzivno radimo na internacionalizaciji poslovanja. 2022. ostvarili smo suradnju s distributerom za talijansko tržište te smo ostavrili nekoliko suradnji s različitim tvrtkama na poljskom tržištu. Trenutno smo u pregovorima za ulazak na DACH tržište (Njemačka, Austrija i Švicarska) s jednim trgovačkim lancem.
| 7 |
Koje su najbolje prakse naučene iz projekta/rješenja?
Veliki naglasak stavili smo na kvalitetu samog proizvoda. Tu nikada nismo radili kompromise bez obzira koliko su izazovne prilike bile, naročito zadnje dvije godine. I to se uvijek iznova dokazuje kao najbolja praksa. Kupci su stekli povjerenje i proizvod i na tome moramo nastavit graditi svoju priču. Također se pokazalo da ljudi itekako imaju sluha za "zeleno" - samo im ono treba biti upakirano za zanimljiv način. Naše pakiranje sa sjemenkama stvara svojecrsnu interakciju sa svakim kupcem.
| 8 |
Navedite dodatne informacije o projektu/rješenju za koje smatrate da su značajne i navedite izvore gdje se informacije mogu provjeriti
Green startup - Silvan – natural handmade cosmetics

Žao nam je. Glasanje je namjenjeno samo članovima žirija.