UTJECAJ NA ZAJEDNICU
dm-drogerie markt d.o.o.
www.dm.hr
Naziv projekta/inicijative
Natječaj {ZAJEDNO} za zelene ideje
| 1 |
Lokacija provedbe projekta/inicijative
Republika Hrvatska; eko projekti realizirani u 17 gradova i naselja
Razdoblje provedbe aktinosti
11.4.2022. do 16.11.2022. Sredstva potrebna za realizaciju projekata osigurana su svim odabranima zaključno s 30.9.2022., no određeni projekti realizirani su u kasnijem periodu zbog njihovih specifičnosti (npr. mogućnost vađenja sadnica potrebnih za pošumljavanje).
| 2 |
Osnovni opis projekta/inicijative – ciljevi, aktivnosti koje su se provodile, način provedbe (u partnerstvu ili samostalno), čime je projekt/inicijativa doprinio postizanju ESG ciljeva održivog razvoja, i sl.
dm je u travnju 2022. godine otvorio natječaj {ZAJEDNO} za zelene ideje namijenjen prijavi i realizaciji projekata koji izravno doprinose očuvanju i zaštiti okoliša lokalne zajednice te edukativnih projekata s ciljem informiranja o načinima i važnosti zaštite okoliša. Hrvatski proizvođači mogli su prijaviti proizvode koji doprinose održivosti i očuvanju prirode. Cilj dm-a bio je pružiti podršku projektima koji će dati doprinos očuvanju i zaštiti okoliša neposredne lokalne zajednice te ukazati na raznolikost i brojnost zelenih ideja koje nas okružuju i čijoj realizaciji građani mogu i sami doprinijeti, tako ističući neophodnost zajedništva za održivu budućnost. U suradnji s organizacijama te uz podršku volontera u projektima čija je realizacija to zahtijevala realizirano je ukupno 17 projekata usmjerenih prvenstveno na očuvanje i zaštitu okoliša.
| 3 |
Opišite kako je projekt/inicijativa doprinio postizanju ESG ciljeva održivog razvoja u zajednici
Na natječaj je pristiglo 299 prijava u kategorijama zaštite okoliša i održivosti, edukacije te poticaja održivom poduzetništvu i proizvodnji. dm je s više od 106.000 eura podržao realizaciju 17 odabranih projekata usmjerenih na korištenje solarne energije, očuvanje ugroženih životinjskih vrsta, uređenje i čišćenje okoliša te edukaciju. Tako je u Vodnjanu održana plogging utrka u kojoj je prikupljeno više od 150 kg otpada, dok je u dvije akcije na otoku Pagu 37 ronioca volontera i 25 volontera izvadilo 3,5 kubika otpada. U SŠ Centar za odgoj i obrazovanje u Zagrebu postavljena je kompostana te su započeti radovi na pripremi terena za plastenik, a u Kutjevu je postavljena prva solarna klupa. U sklopu natječaja dm je osigurao hranu za bjeloglave supove na hranilištu Park Prirode Učka, a u Kninu su postavljene javne slavine s ciljem sprječavanja nepotrebnog gomilanja jednokratne plastike te osiguranja dostupnosti pitke vode građanima i posjetiteljima Knina, najtoplijeg grada u Dalmaciji.
| 4 |
Navedite na koji ESG cilj održivog razvoja je projekt/inicijativa bila usmjerena
Natječaj je bio usmjeren na stvaranje dugoročne vrijednosti za lokalnu zajednicu te na podizanje svijesti sugrađana o važnosti i mogućnostima očuvanja okoliša i prirode u svakodnevnom životu. dm je ujedno skrenuo pozornost na to da je zajedničko djelovanje neophodno na putu prema održivijoj budućnosti ostvarivši suradnju s parkovima prirode, lokalnim samoupravama, turističkim zajednicama, udrugama, dječjim vrtićima, obiteljsko poljoprivrednim gospodarstvima te srednjim i osnovnim školama.
| 5 |
Opišite ulogu, značaj i broj sudionika projekta/inicijative (volontera, djelatnika)
Odabrani projekti realizirani su u suradnji s parkovima prirode, lokalnim samoupravama, turističkim zajednicama, udrugama, dječjim vrtićima, obiteljsko poljoprivrednim gospodarstvima te srednjim i osnovnim školama. U realizaciji natječaja sudjelovali su djelatnici dm-a utrošivši više od 550 radnih sati, a projekti poput plogging utrke u Vodnjanu, akcija čišćenja podmorja u Vela Luci i na Pagu te akcije čišćenja rijeke Voćinke realizirani su uz volontersku podršku sugrađana te članova udruga.
| 6 |
Opišite ostvarenu pozitivnu vidljivost u medijima, društvenim mrežama ili drugim kanalima komunikacija s javnosti
Natječaj je proveden u dvjema fazama. U fazi prijava cilj je bio dosegnuti organizacije i proizvođače koji zadovoljavaju uvjete natječaja i potaknuti ih na prijavu, a druga je faza započela nakon odabira projekata. Tijekom obje faze natječaja o napretku i tijeku obaviješteni su ciljani mediji što je rezultiralo objavom ukupno 275 članaka i priloga o natječaju. U objema fazama komunikacije korišteni su i svi vlastiti kanali komunikacije.
| 7 |
Na kraju navedite dodatne informacije o projektu/inicijativi za koje smatrate da su značajne i navedite izvore gdje se informacije mogu provjeriti
Prilažemo dio dodatne materijale, ali zbog limitiranosti veličine datoteke koju možemo priložiti, na zahtjev možemo poslati dodatne materijale.
Utjecaj na zajednicu - DM - drogerie markt d.o.o.
Žao nam je. Glasanje je namjenjeno samo članovima žirija.