UTJECAJ NA ZAJEDNICU
Hrvatski Telekom d.d.
Naziv projekta/inicijative
NO PLANET B
| 1 |
Lokacija provedbe projekta/inicijative
https://native.tportal.hr/planet-b/
Razdoblje provedbe aktinosti
2022 - ONGOING
| 2 |
Osnovni opis projekta/inicijative – ciljevi, aktivnosti koje su se provodile, način provedbe (u partnerstvu ili samostalno), čime je projekt/inicijativa doprinio postizanju ESG ciljeva održivog razvoja, i sl.
Kao mediji dužni smo educirati i poticati ljude na promjene, mi smo ti koji kreiraju mišljenja i stavove, pa samim tim imamo utjecaj, kako na decision makere, tako i na prosječne čitatelje. Od iznimne je važnosti usuditi se biti prvi i govoriti o temama koje su možda ispred svog vremena. Stoga smo ispred tportala pokrenuli NO PLANET B platformu koja radi za dobrobit cijelog društva. Svakodnevno plasiramo članke ESG tematike koji za cilj imaju edukaciju i podizanje svijesti o bitnim temama. Projekt je idejno nekomercijalan, te se u potpunosti financira iz budgeta tvrtke. Sadržaj koji stvaramo je za naše čitatelje potpuno besplatan, što stvara dodatnu vrijednost samog projekta.
| 3 |
Opišite kako je projekt/inicijativa doprinio postizanju ESG ciljeva održivog razvoja u zajednici
Na NO PLANET B platformi okrećemo se svakom pojedincu i promišljamo o njegovim potrebama, željama, mogućnostima, razmišljamo o njegovom fizičkom i mentalnom stanju jer zapravo nesretan pojedinac, nažalost čini i loše društvo. Polazimo od točke da svaka osoba mora biti sretna i zadovoljna, kako sama sa sobom, tako i svojim radnim okruženjem - tu dolaze na mjesto poslodavci koji ulažu u sustainability, svoje zaposlenike i u njihovu dobrobit i samim tim ulaganjem zapravo ulažu u budućnost. Redizajn platforme smo prepustili domaćim kreativcima – agenciji Senor potičući tako lokalne male tvrtke i ističući njihovu snagu. Uz redizajn samog tportala, NO PLANET B platforma je nakon tri godine postojanja također dobila novo ruho - dinamični, funkcionalno poboljšani i vizualno unaprijeđeni dizajn uz nove kategorije unutar same platforme, kako bismo objedinili sve teme vezane uz naš planet na jednom centralnom mjestu.
| 4 |
Navedite na koji ESG cilj održivog razvoja je projekt/inicijativa bila usmjerena
Kako se bavimo temom održivosti u najširem smislu, pokušavamo pokriti sadržajno sve ciljeve koje je UN detektirao. Tako se u našim tekstovima mogu pronaći intervjui s ključnim ljudima ESG-a u Hrvatskoj, savjeti o reciklaži i zero waste-u, ali i utjecaju velikih kompanija na zajednicu – pokrivajući tako i ekološki i socijalni aspekte
| 5 |
Opišite ulogu, značaj i broj sudionika projekta/inicijative (volontera, djelatnika)
Kako bi NO PLANET B platforma kao takva svakodnevno pružila visoko kvalitetan sadržaj, u stalnoj korespondenciji na dnevnoj razini uključeni su članovi tima iz različitih područja unutar kompanije. Tim se sastoji od voditelja tnative tima, grafičkog dizajnera, dvije koordinatorice projekata i kampanja, social media managera te dva content kreatora koji zajedničkim snagama uspješno stvaraju i plasiraju sadržaj na sve povezane kanale tportala i samu NO PLANET B platformu.
| 6 |
Opišite ostvarenu pozitivnu vidljivost u medijima, društvenim mrežama ili drugim kanalima komunikacija s javnosti
NO PLANET B je probudio zanimanje javnosti, pa smo tako prepoznati od strane kolega iz medija, ali i različitih institucija. Podršku nam je pružila Europska komisija koja je projekt ocijenila kao vrijedan sadržaj koji je nedostajao na hrvatskom tržištu. Brojni upiti klijenata dokazuju kako je ova tematika prepoznata i tražena. Projekt su podržale i brojne javne ličnosti poput Sandre Perković i braće Sinković. S redizajnom portala projekt je dobio i svoju ekstenziju na društvenim mrežama – Insta
| 7 |
Na kraju navedite dodatne informacije o projektu/inicijativi za koje smatrate da su značajne i navedite izvore gdje se informacije mogu provjeriti
Nositelji smo promjena unutar same tvrtke, pa smo tako u suradnji sa odjelom Korporativnih komunikacija prvi organizirali pošumljavanje Maksimirske šume, te nastavili sa raznim akcijama volontiranja kojima pozitivno utječemo na društvo.
Utjecaj na zajednicu - Hrvatski Telekom d.d.
Žao nam je. Glasanje je namjenjeno samo članovima žirija.