UTJECAJ NA ZAJEDNICU

LAQO by Croatia osiguranje

https://www.laqo.hr/
Naziv projekta/inicijative
LAQOthon, thona zelenih ideja
| 1 |
Lokacija provedbe projekta/inicijative
Republika Hrvatska
Razdoblje provedbe aktinosti
27.12.2022 - 03.02.2023.
| 2 |
Osnovni opis projekta/inicijative – ciljevi, aktivnosti koje su se provodile, način provedbe (u partnerstvu ili samostalno), čime je projekt/inicijativa doprinio postizanju ESG ciljeva održivog razvoja, i sl.
Inovacije poput LaqoPrevent programa i praćenje emisije CO2 u vožnji potvrđuju LAQO vrijednosti, no ona je prvenstveno namijenjena trenutnim LAQO korisnicima. LAQO ima mindset za razvijanje inovativnih rješenja. Najveći izazovi su i najveće prilike za inovativnost, a trenutno nema većeg izazova od održivosti. Zato smo kreirali LAQOthon, nagradni natječaj na temu održivosti koji okuplja ambiciozne pojedince, tech inovatore, poduzetnike, stručnjake i sve ostale koji vjeruju da tehnološka rješenja mogu život učiniti boljim. Kroz 27 dana pozivali smo pojedince i timove da svoja idejna rješenja prijave na https://www.laqo.hr/laqothon/. Žiri sastavljen od tech stručnjaka je odabrao 10 ideja koje su prezentirane uživo na Bug Future Showu gdje su bila proglašena 3 idejna rješenja koja su nagrađena ukupnim fondom od 18.000 EUR. Kroz internet oglašavanja htjeli smo doprijeti do relevantnih skupina u Hrvatskoj kroz različite oglase koje pozivaju na prijavu za nagradni natječaj.
| 3 |
Opišite kako je projekt/inicijativa doprinio postizanju ESG ciljeva održivog razvoja u zajednici
Uspjeh nas je uvjerio da je naša potraga za zelenim idejama urodila još zelenijim plodom i pokazala da LAQOthon žarulja treba nastaviti bacati svjetlo na ideje skrivene u mraku. Upravo zato su nam ključni ciljevi bili održivost zajednice, odgovor na klimatske promjene, očuvanje okoliša, industrija, inovacije i infrastruktura te nagrađivanje pristupačnijih i čišćih izvora energije što je u konačnici rezultiralo odličnim reakcijama od strane šire javnosti.
| 4 |
Navedite na koji ESG cilj održivog razvoja je projekt/inicijativa bila usmjerena
Ispunjeni cilj nam je bila održiva potrošnja, proizvodnja te industrija i inovacije, prvo mjesto osvojio je tim GoGreenOzonator - rješenje koje ozon i sve benefite stavlja u fokus prilikom kreiranja ekološki prihvatljivog alata za poljoprivredu i različite procese proizvodnje. Drugo mjesto je osvojio Deep Green Carbon Offsets - rješenje koje koristi potencijal algi za borbu protiv klimatskih promjena. Treće mjesto osvaja NADES design - rješenje o korištenju zelenih otapala u industrijama.
| 5 |
Opišite ulogu, značaj i broj sudionika projekta/inicijative (volontera, djelatnika)
Kako je projekt djelomično inspiriran hackathonom koji je vrlo poznat ciljnoj skupini, te tema projekta je održivost važno nam je bilo imenom i sloganom to zaokružiti u kreativnu cjelinu koja jasno i nedvosmisleno opisuje kompleksan projekt. Kreativno rješenje je izraženo efektnim imenom: LAQOthon i sloganom: thona zelenih ideja kojima smo iskomunicirali srž projekta. Na projektu su predano radili LAQO zaposlenici i digitalna & PR agencija 404.
| 6 |
Opišite ostvarenu pozitivnu vidljivost u medijima, društvenim mrežama ili drugim kanalima komunikacija s javnosti
U periodu od 27.12. do 22.2. kada su bile otvorene prijave na natječaj je pristiglo više od 250 prijava. Generirano je više od 196.000 pregleda laqo.hr/laqothon stranice. Digitalnim oglasima dosegnuli smo više od 716.000 ljudi i ostvarili 30,2 milijuna prikazanih oglasa, a kroz Google oglašavanje 26,6 milijuna. Objavljeno je 27 članaka u medijima, 2 članka u tiskalnom (print) izdanju i 13 objava na društvenim stranicama medija.
| 7 |
Na kraju navedite dodatne informacije o projektu/inicijativi za koje smatrate da su značajne i navedite izvore gdje se informacije mogu provjeriti
Zbog veličine dokumenata, svi materijali se nalaze na linku: https://we.tl/t-o9zyhaoCYs Molimo vas povratnu informaciju ako je potrebno poslati materijale ponovno, zbog vremenske dostupnosti. Informacije se mogu provjeriti na: https://www.laqo.hr/laqothon/
Utjecaj na zajednicu - LAQO by Croatia osiguranje

Žao nam je. Glasanje je namjenjeno samo članovima žirija.