ZELENA KAMPANJA
Malim koracima do velikih promjena by McDonald’s
https://www.futuraddb.hr/hr
Naziv kampanje
Malim koracima do velikih promjena by McDonald's
Razdoblje provedbe kampanje je
Ožujak 2023 - Svibanj 2023
| 1 |
Osnovni opis kampanje. Obuhvaća opis komunikacijskih projekata s klijentima (tijelima državne uprave, tvrtkama, NGO-ima), ciljeve kampanje, način provedbe, koji su bili željeni učinci, čime je kampanja bila usmjerena na održivost, način provedbe i sl.
Svi mi želimo učiniti svijet boljim mjestom, ali većina nas je obeshrabrena jer smatra da ne možemo nešto promijeniti. Ako počnete s dovoljno malim promjenama, one će se pokazati boljima i prije nego što to shvatite, te će rezultirati velikim. Želimo generirati pozitivan učinak i potaknuti emociju pozitivnog iznenađenja kada ljudi priznaju ono što radimo. Nismo pretenciozni; mi samo radimo ono što radimo. Pokazati i dokazati pouzdanost i predanost pozitivnim promjenama u svijetu – i koracima koje McDonald’s poduzima da bi napravio razliku. Želimo predstaviti način na koji poslujemo i potaknuti promjene na tom putu. Odlučili smo se za smjer u kojem ćemo se vratiti primarnim postavkama i (umjesto CGI-a😊) kao glavni komunikacijski alat koristiti animaciju i ilustraciju. Naša komunikacija je namijenjena svim generacijama, što smo ujedinili kako u dizajnu plakata tako i u konceptu tv videa. Integrirana kampanja provodi se na svim kanalima: od TV, YT, OOH, DOOH, Social Media, POP, Digital.
| 2 |
Opišite kako je kampanja ostvarila cilj promicanja vrijednosti održivog stila življenja/poslovanja *
Kreiranje kampanje počelo je od ideje da se pokaže i dokaže pouzdanost I predanost pozitivnim promjenama u svijetu – i koracima koje McDonald’s poduzima da bi napravio razliku.Cilj je bio predstaviti način na koji McDonalds posluje (još od otvorenja prvog restorana 2007. godine) i eventualno potaknuti neke promjene na tom putu. S obzirom da McDonald’s prvi puta komunicira svoje vrijednosti, cilj kampanje je bio informirati primjerom inspirirati javnost. Naoko jednostavan cilj, predstavio je izazov kako 8 činjenica čistog teksta predstaviti javnosti, točnije kako uobličiti komunikaciju, koja je po svojoj prirodi zapravo korporativna, da privlači pozornost, a ne docira, informira, a ne dosađuje I educira, a ne propovijeda.
Navedite kojem području je vaša kampanja doprinijela
Korporativna odgovornost, Održivost i podizanje društveno odgovorne svjesti
Jeste li mjerili komunikacijski doseg kampanje?
Da ako da, navedite doseg (moguće navesti više oznaka)
| 3 |
Doseg
Rezultati još nisu dostupni.
| 4 |
Opišite kako ste mjerili ostvarenu vidljivost
Društvene mreže, Istraživanja, Fokus grupe
Jeste li kampanju kandidirali za neku drugu nagradu te da li je nagrađivana?
Da Ukoliko da, navedite nagrade
Navedite nagrade
PHNX AWARDS
| 5 |
Na kraju navedite dodatne informacije o kampanji za koje smatrate da su značajne
Svi materijali dostupni na: https://bit.ly/3p2B5kw
Zelena kampanja - Malim koracima do velikih promjena by McDonald’s
Žao nam je. Glasanje je namjenjeno samo članovima žirija.